شکایات
شکایات و نظرات
ما در "طلسم شدگان" همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم. رضایت شما برای ما اولویت دارد و به همین دلیل نظرات و شکایات شما برای ما بسیار مهم است. اگر تجربهای ناخوشایند داشتید یا مشکلی در استفاده از خدمات ما پیش آمده است، لطفاً از طریق این صفحه با ما در میان بگذارید تا بتوانیم آن را بررسی و حل کنیم.
چطور میتوانید شکایت خود را ثبت کنید؟
1. فرم شکایت
برای ثبت شکایت خود، لطفاً فرم زیر را پر کنید. اطلاعات شما بهصورت محرمانه بررسی خواهد شد و ما در کوتاهترین زمان ممکن به شکایت شما رسیدگی خواهیم کرد.
[فرم شکایت شامل نام، ایمیل، شماره سفارش (در صورت وجود)، موضوع شکایت و توضیحات]
2. ایمیل
اگر ترجیح میدهید شکایت خود را از طریق ایمیل ارسال کنید، میتوانید به آدرس info.telesmshodegan@gmail.com ایمیل بزنید. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
3. تلفن پشتیبانی
همچنین میتوانید از طریق شماره تلفن 09999846108 با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و شکایت خود را مطرح کنید. ساعات کاری ما از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 10 صبح تا 2 ظهر است.
رسیدگی به شکایات
تمام شکایات ثبتشده توسط تیم پشتیبانی ما بررسی میشود و ما در صورت نیاز با شما تماس خواهیم گرفت.
ما سعی داریم که تمامی شکایات را در کمترین زمان ممکن حل کنیم و از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کنیم.
در صورتی که شکایت شما مربوط به مشکلات مربوط به محصول یا خدمات باشد، در صورت نیاز به تعویض یا بازگشت کالا، ما شرایط را برای شما فراهم خواهیم کرد.
توجه:
لطفاً قبل از ثبت شکایت، از صفحات قوانین و مقررات و سیاستهای بازگشت کالا بازدید کنید تا اطلاعات لازم در مورد نحوه رسیدگی به شکایات را دریافت کنید.
شکایات ناشی از سوءتفاهمات یا مشکلات جزئی معمولاً در سریعترین زمان ممکن حل خواهند شد، اما ممکن است در موارد پیچیدهتر زمان بیشتری لازم باشد.
ما به شکایات شما احترام میگذاریم و همیشه آمادهایم که تجربه خرید شما را بهبود ببخشیم. از اینکه به ما اعتماد دارید و به ما کمک میکنید تا خدمات خود را بهبود بخشیم، سپاسگزاریم.